| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
TypO1313 Stoner

|
|
| Naar boven |
|
 |
domi Stoner

Geregistreerd op: May 06, 2011 Berichten: 542 Woonplaats: EndoCannabinoid System
|
Geplaatst: Zo Nov 20, 2011 10:31 pm Onderwerp: |
|
|
yip  _________________ " Both Cannabis and Vitamin C are vital to the human body. The only difference is ... Vitamin C can kill you! " - Domi |
|
| Naar boven |
|
 |
TypO1313 Stoner

|
|
| Naar boven |
|
 |
ice_tea2 Stoner

Geregistreerd op: Feb 22, 2011 Berichten: 269 Woonplaats: West Vlaanderen
|
Geplaatst: Ma Nov 21, 2011 1:27 pm Onderwerp: |
|
|
zeer positief nieuws , logisch ook zoals ze zeiden , beter dat je van een ambtenaar koopt of van een straatdealer
hopelijk volgen meer europese landen  |
|
| Naar boven |
|
 |
domi Stoner

Geregistreerd op: May 06, 2011 Berichten: 542 Woonplaats: EndoCannabinoid System
|
Geplaatst: Ma Nov 21, 2011 2:49 pm Onderwerp: |
|
|
Denen hebben een linkse regering, dus de kans dat werkelijk naar dit voorstel geluisterd wordt acht ik heel groot
En een 'jonge' regering ook e
Boks _________________ " Both Cannabis and Vitamin C are vital to the human body. The only difference is ... Vitamin C can kill you! " - Domi |
|
| Naar boven |
|
 |
Opethian999 Stoner

|
Geplaatst: Ma Nov 21, 2011 5:35 pm Onderwerp: |
|
|
Mja, eigenlijk wel logisch dat het in Scandinavië zou beginnen. Daar ligt volgens mij wel een nadruk op het rationele. Er wordt ook op basis van het BNP het meeste geld in onderwijs gepompt, er zijn weinig godsdienstige mensen en ze hebben kickass metal  . |
|
| Naar boven |
|
 |
Apelthorn420 Stoner

|
Geplaatst: Ma Nov 21, 2011 5:45 pm Onderwerp: |
|
|
zalig, de vraag is dan wel wat de prijzen zullen zijn--' xp Tzal daar feest zijn bij de smokers:)
Dat wij de volgende mogen zijn!:p _________________ It really puzzles me to see marijuana connected with narcotics dope and all that stuff. It's a thousand times better than whiskey. It is an assistant and a friend.
o Louis Armstrong |
|
| Naar boven |
|
 |
zaadje Stoner

|
Geplaatst: Ma Nov 21, 2011 6:41 pm Onderwerp: |
|
|
er gaan een paar denen die ik ken heeeel blij zijn
ik voel ineens de neiging deens te gaan leren |
|
| Naar boven |
|
 |
pottoe Stoner

|
Geplaatst: Ma Nov 21, 2011 6:50 pm Onderwerp: |
|
|
| Nieuw vakantieland pour les belges! |
|
| Naar boven |
|
 |
TypO1313 Stoner

|
Geplaatst: Ma Nov 21, 2011 9:37 pm Onderwerp: |
|
|
| Apelthorn420 schreef: | zalig, de vraag is dan wel wat de prijzen zullen zijn--' xp Tzal daar feest zijn bij de smokers:)
Dat wij de volgende mogen zijn!:p |
Naar ik begrepen heb zou het om een gehele regularisering gaan. Maw, je zou zelf mogen kweken.
Dus de prijs zou zowiezo al heel laag liggen. Of je moet in vergelijking met de eigen kweek al een heel goed product aanbieden.
Hopelijk zullen de andere omliggende landen snel volgen, of de Denen worden mss ook overspoeld door drug-toeristen, waarna ze de klok wel weer eens terug willen draaien. En dan gaan ze de stap die ze nu gezet hebben nooit meer proberen. Dan is 't uit. |
|
| Naar boven |
|
 |
TypO1313 Stoner

|
Geplaatst: Ma Nov 21, 2011 11:14 pm Onderwerp: |
|
|
| Opethian999 schreef: | Mja, eigenlijk wel logisch dat het in Scandinavië zou beginnen. Daar ligt volgens mij wel een nadruk op het rationele. Er wordt ook op basis van het BNP het meeste geld in onderwijs gepompt, er zijn weinig godsdienstige mensen en ze hebben kickass metal  . |
buiten die metal, denk ik dat je een goede redenering maakt.
En over die metal zal je wss ergens ook wel gelijk hebben!
 |
|
| Naar boven |
|
 |
zaadje Stoner

|
Geplaatst: Wo Nov 23, 2011 9:13 pm Onderwerp: |
|
|
het feesje gaat neit door de regering moet het goedkeuren, en dat zullen ze neit doen  |
|
| Naar boven |
|
 |
Opethian999 Stoner

|
Geplaatst: Wo Nov 23, 2011 9:58 pm Onderwerp: |
|
|
| Meh dat staat niet vast. Dat gaat ze ook niet populair maken als de bevolking zo'n duidelijk keuze heeft gegeven, het is daar de V.S. niet he. |
|
| Naar boven |
|
 |
domi Stoner

|
Geplaatst: Do Nov 24, 2011 7:17 am Onderwerp: |
|
|
zoals ik al zei Zaadje: LINKSE regering daar ' beetje goede moed er in houden he
dus best kans dat ze het gaan serieu overwegen tenzij jij mss iets weet wat wij niet weten?:p
Betere sfeer daar dan in NL teminste... daar raidt de plitie nu ook al de CannabisCup
boks _________________ " Both Cannabis and Vitamin C are vital to the human body. The only difference is ... Vitamin C can kill you! " - Domi |
|
| Naar boven |
|
 |
ice_tea2 Stoner

Geregistreerd op: Feb 22, 2011 Berichten: 269 Woonplaats: West Vlaanderen
|
Geplaatst: Do Nov 24, 2011 4:37 pm Onderwerp: |
|
|
hoezo domi ? was er een raid op de cannabis cup geweest dit jaar ? dus alles in beslag genomen waarschijnlijk  |
|
| Naar boven |
|
 |
|