| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Waar kopen jullie? |
| Lokaal |
|
21% |
[ 5 ] |
| Bij onze noordervrienden in een shop |
|
21% |
[ 5 ] |
| Lokaal bij onze noordervrienden |
|
0% |
[ 0 ] |
| Ik koop niet, ik kweek zelf (of krijg) mijn cannabis |
|
56% |
[ 13 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 23 |
|
| Auteur |
Bericht |
domi Stoner

Geregistreerd op: May 06, 2011 Berichten: 538 Woonplaats: EndoCannabinoid System
|
Geplaatst: Ma Apr 30, 2012 8:57 am Onderwerp: |
|
|
Mannen, ze zoeken in de Toermalijn in Tilburg nog mensen die er binnen willen tussen 11 en 12 op 1 mei. Meld je aan of bel effe met de Toermalijn.
Uw 'laatste' kans om nog in die shop te zijn. Misschien mooie gelegenheid voor een groepsfoto met al het personeel ofzo. _________________ " Both Cannabis and Vitamin C are vital to the human body. The only difference is ... Vitamin C can kill you! " - Domi |
|
| Naar boven |
|
 |
dread Forum moderator

|
Geplaatst: Ma Apr 30, 2012 9:54 am Onderwerp: |
|
|
| domi schreef: | Mannen, ze zoeken in de Toermalijn in Tilburg nog mensen die er binnen willen tussen 11 en 12 op 1 mei. Meld je aan of bel effe met de Toermalijn.
Uw 'laatste' kans om nog in die shop te zijn. Misschien mooie gelegenheid voor een groepsfoto met al het personeel ofzo. |
bwa,ik kruip wel m'n zolder op....  _________________ <div><br /></div> |
|
| Naar boven |
|
 |
domi Stoner

Geregistreerd op: May 06, 2011 Berichten: 538 Woonplaats: EndoCannabinoid System
|
Geplaatst: Wo Mei 02, 2012 7:59 pm Onderwerp: |
|
|
gade daar ook ne groepsfoto trekken? XD _________________ " Both Cannabis and Vitamin C are vital to the human body. The only difference is ... Vitamin C can kill you! " - Domi |
|
| Naar boven |
|
 |
dread Forum moderator

|
Geplaatst: Do Mei 03, 2012 9:16 am Onderwerp: |
|
|
nee,want dan ziet ge ook m'n sm atributen hangen....  _________________ <div><br /></div> |
|
| Naar boven |
|
 |
TypO1313 Stoner

|
Geplaatst: Do Mei 03, 2012 8:39 pm Onderwerp: |
|
|
| dread schreef: | nee,want dan ziet ge ook m'n sm atributen hangen....  |
LOL
ik dacht dat je ging zeggen "neen want de mokkels zijn daar niet zo knap".
Maar de uwe was ook goed! |
|
| Naar boven |
|
 |
domi Stoner

|
Geplaatst: Vr Mei 04, 2012 7:27 am Onderwerp: |
|
|
SITUATIE IN MAASTRICHT SINDS 1 MEI:
http://www.youtube.com/watch?v=1iKI7rc-6Hg
Nog genoeg te krijgen hoor. Wel 25 euro voor een stom plukje ganja... dit soort toestanden krijg je dus wanneer je de shops sluit. Heel sterk! _________________ " Both Cannabis and Vitamin C are vital to the human body. The only difference is ... Vitamin C can kill you! " - Domi |
|
| Naar boven |
|
 |
dread Forum moderator

|
Geplaatst: Vr Mei 04, 2012 8:59 am Onderwerp: |
|
|
gouden tijden voor die gasten
maar schandalig dat het nu zo wel moet voor sommigen... _________________ <div><br /></div> |
|
| Naar boven |
|
 |
Valckon Stoner

|
Geplaatst: Vr Mei 04, 2012 2:17 pm Onderwerp: |
|
|
| dread schreef: | gouden tijden voor die gasten
maar schandalig dat het nu zo wel moet voor sommigen... | Gewoon in Belgie 1 shop per stad zou al een goei begin zijn vind ik zelf.. Da zou de criminaliteit in Belgie qua cannabis (groot dealers) al dalen hoop ik.. en dan maakt de wietpas niet meer zoveel uit voor ons ,, dan hebben we onze eige shops
Dus dat betekend dat het dealen van cannabis in Belgie en Nederland gaat dalen goed idee zou ik zeggen maarja ik ben genen minister eh  _________________ You should just say no to drugs. That will drive the prices down. |
|
| Naar boven |
|
 |
|