Me like Manitoba Medicine, de eerste vroegbloeiende soort die ik niet vind sucken Frisian Dew etc, nice taste maar je moet daar een halve emmer van oproken.
zwijg me van frisian dew,heb hier eens ne dikke kilo van weggesmeten
smaak en geur waren meer dan goed,maar nul effekt!! _________________ <div><br /></div>
Eindelijk nog iemand die immuun is voor Frisian Dew
Snap niet welke ratio THC/CBD/CBN er daar in zit maar het werkt echt niet.
Real life voorbeeld:
Gezellige avond, iedereen zijn eigen Volcano bij etc etc, ik van: 'Nieuw soortje Frisian Dew', niemand kende dat uiteraard (niet echt kenners maar shopppers die mannen) dus iedereen dat eens bekijken en aan ruiken enzo. Allemaal lovende commentaren. Dus dan maar de Volcano's aan, gemiddelde stand 6,5-7, heel dat ding vol en start
Na Volcano bag nummer 6, iedereen van niet slecht, nice taste, aangename high and all that en ik had precies evengoed een zak oregano kunnen vapen.
Dus ik dan maar aan de NLX begonnen, no problem, alles ok It isn't me maar die Frisian Dew.
Beiden kwamen trouwens van dezelfde grower (die we beiden kennen van ergens anders - en het is niet zaadje)
Eens een vraagske, aangezien jij nogal op de hoogte bent van verschillende soorten, soms bekend met de soorten die ik momenteel staan heb ; Wonder woman en Venus fly trap ? Ik ken ze niet , zomaar op goed geluk gekozen... _________________
<div align="left"> You rise, You fall, You're down then you rise
again...<br /><br />What don't kill you make ya more strong !<br /><br />Breaking your
life, Broken,Beat and Scarred,<br /><br />BUT WE DIE HARD !!!</div>
Euhm...Ik heb die zaadjes besteld bij nirvana nadat ik de info op hun site had gelezen... Toch bedankt Stoner .
Ik was eigenlijk meer op zoek naar mensen die deze soortjes al gerookt hadden en hun ervaring ermee. Op de site van nirvana gaan ze echt niet zeggen van hun eigen producten , dikke rommel , echt niet kopen ... Ik bedoel, bij ons in de winkel verkopen wij ook dingen waarvan wij denken " wie wil daar nu in godsnaam geld aangeven ???" maar dat kan je toch niet gaan zeggen tegen de klanten... _________________
<div align="left"> You rise, You fall, You're down then you rise
again...<br /><br />What don't kill you make ya more strong !<br /><br />Breaking your
life, Broken,Beat and Scarred,<br /><br />BUT WE DIE HARD !!!</div>
Eens een vraagske, aangezien jij nogal op de hoogte bent van verschillende soorten, soms bekend met de soorten die ik momenteel staan heb ; Wonder woman en Venus fly trap ? Ik ken ze niet , zomaar op goed geluk gekozen...
geen idee hoelang,ik rook dagelijks iets anders
heb mom. 6 soorten om te switchen
geen idee over die soortjes _________________ <div><br /></div>
Kon ik maar zo is switchen zoals Dread =p
Heb zo eens redelijk wa gehad van 1 soort en heb er 3 maanden mee gedaan enja dan bent ge het wel efkes beu xD
Ik heb nu amnesia en Amné Silver
Amné Silver: lekker zoete smaak mmmmmm
de amnesia nja ni egt iets voor mij =p kheb liever iets zoeter ^^
Greetzzz _________________ You should just say no to drugs. That will drive the prices down.
lollllllll die coffeeshop mensen of dealers toch
amnesia = super silver haze
Quote:
Me like Manitoba Medicine, de eerste vroegbloeiende soort die ik niet vind sucken Wink Frisian Dew etc, nice taste maar je moet daar een halve emmer van oproken.
Staat op mijn planning voor buiten 2012.
Zeer degelijke genetics@zaadje Exclamation
thx m8
je hebt ttrouwens de kruisingen geproefd , niet de pure MM
Maar MM is ne echte indica stoner, als je kan is een afdak aangeraden vanwege ronde indica knollen
Normaal is da geen probleem maar las er in de laatste weken van de bloei non stop regen is, dan kan je wel rot krijgen afhankelijk van pheno
In het rot department is er nog werk aan
Quote:
Eindelijk nog iemand die immuun is voor Frisian Dew Smile
hehehehe ge zijt nu al de tweede(gij en dread)
ik heb al veel FD phenos gegrowd en geproefd en ik moet zeggen dat ik veel phenos van frisian dew top vind
goede opbrenger , sommige phenos zijn immuun voor schimmel en ik wordt er toch afhankelijk van de phenos knetterhigh of stoned van
meestal zit het meer richting goedgezinde energetische high
maar ik vind de FD echt ne goede soort
of laat ik het zo zeggen, als je selecteerd en er 2-3 phenos uithaald , heb je echt goede wiet.
Ik zal het proberen in de toekomst te bewijzen
Het zijn wel niet zo een stoners of "medicinale" soorten als guerillia gold en MM maar toch vond ik FD de moeite voor wa more sativa wiet
lollllllll die coffeeshop mensen of dealers toch
amnesia = super silver haze
Quote:
Me like Manitoba Medicine, de eerste vroegbloeiende soort die ik niet vind sucken Wink Frisian Dew etc, nice taste maar je moet daar een halve emmer van oproken.
Staat op mijn planning voor buiten 2012.
Zeer degelijke genetics@zaadje Exclamation
thx m8
je hebt ttrouwens de kruisingen geproefd , niet de pure MM
Maar MM is ne echte indica stoner, als je kan is een afdak aangeraden vanwege ronde indica knollen
Normaal is da geen probleem maar las er in de laatste weken van de bloei non stop regen is, dan kan je wel rot krijgen afhankelijk van pheno
In het rot department is er nog werk aan
Quote:
Eindelijk nog iemand die immuun is voor Frisian Dew Smile
hehehehe ge zijt nu al de tweede(gij en dread)
ik heb al veel FD phenos gegrowd en geproefd en ik moet zeggen dat ik veel phenos van frisian dew top vind
goede opbrenger , sommige phenos zijn immuun voor schimmel en ik wordt er toch afhankelijk van de phenos knetterhigh of stoned van
meestal zit het meer richting goedgezinde energetische high
maar ik vind de FD echt ne goede soort
of laat ik het zo zeggen, als je selecteerd en er 2-3 phenos uithaald , heb je echt goede wiet.
Ik zal het proberen in de toekomst te bewijzen
Het zijn wel niet zo een stoners of "medicinale" soorten als guerillia gold en MM maar toch vond ik FD de moeite voor wa more sativa wiet
Je maakt me toch echt nieuwsgierig naar die MM.
Ik start een draadje waarin we het exclusief over MM en hoe 'm te kweken kunnen hebben.