| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Wietje Parttime Blower

|
Geplaatst: Zo Jan 08, 2012 9:33 pm Onderwerp: Paars |
|
|
| Ik heb eens een foto gezien van een paarsachtige wietplant en ik zou graag weten welke soort dat is. Het lijkt me wel interessant om er zo eentje te kweken later. Heb het gevoel dat die minder opvalt door zijn kleur en dan niet zo snel herkend zal worden als zijnde wiet bij mensen die er weinig van kennen. En bestaan er nog andere soorten met kleuren? |
|
| Naar boven |
|
 |
MaSo Stoner

|
|
| Naar boven |
|
 |
ice_tea2 Stoner

Geregistreerd op: Feb 22, 2011 Berichten: 269 Woonplaats: West Vlaanderen
|
Geplaatst: Zo Jan 08, 2012 11:43 pm Onderwerp: |
|
|
| bijna elke plant kan paars tekenen vertonen , als het koud genoeg is tijdens de bloei in september of oktober zie je meestal ook paarse verschijnselen, maar er zijn ook de purple soorten , die maken effectief paarsachtige toppen aan |
|
| Naar boven |
|
 |
dread Forum moderator

|
Geplaatst: Ma Jan 09, 2012 7:33 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb hier ooit eens en kompleet paarse plant gehad,ik weet alleen niet welke soort het was
jammer....
is ook al een hele tijd geleden,in m'n beginjaren _________________ <div><br /></div> |
|
| Naar boven |
|
 |
domi Stoner

Geregistreerd op: May 06, 2011 Berichten: 539 Woonplaats: EndoCannabinoid System
|
Geplaatst: Di Jan 10, 2012 7:21 pm Onderwerp: |
|
|
De Killing Fields van Sannie is een plant die een phenotype heeft die pure paarse cola's aanmaakt.
Lekker soortje ook. Maar wel een 10 weker.
je kunt eens op de website van ACE seeds gaan zien, daar ebben ze ook altijd mooie kleurtjes!
Paars is lekker!  _________________ " Both Cannabis and Vitamin C are vital to the human body. The only difference is ... Vitamin C can kill you! " - Domi |
|
| Naar boven |
|
 |
Wietje Parttime Blower

|
Geplaatst: Wo Jan 11, 2012 2:07 pm Onderwerp: |
|
|
Dank voor de informatie allemaal  |
|
| Naar boven |