voila postbus gaan regelen en al mijn post wordt daar nu in gestoken:p
Ganjagirl was jij nu meerderjarig toen je gepakt werd? Want de politie zei me nog dat mn ouders niks te weten zouden komen omdat ik meerderjarig was en dat er enkel een brief van het parket kon aan komen:)
Waarom vertel je niet gewoon tegen je ouders dat je wiet rookt? In plaats van al die moeite te doen.
Men wil hier wiet gelegaliseerd zien maar is bang om zijn eigen ouders ervan te overtuigen dat de plant geen crimineel van hun zoon maakt.
voila postbus gaan regelen en al mijn post wordt daar nu in gestoken:p
Ganjagirl was jij nu meerderjarig toen je gepakt werd? Want de politie zei me nog dat mn ouders niks te weten zouden komen omdat ik meerderjarig was en dat er enkel een brief van het parket kon aan komen:)
Waarom vertel je niet gewoon tegen je ouders dat je wiet rookt? In plaats van al die moeite te doen.
Men wil hier wiet gelegaliseerd zien maar is bang om zijn eigen ouders ervan te overtuigen dat de plant geen crimineel van hun zoon maakt.
Eigenlijk is het waar, maar we zijn allemaal wel een beetje hypocriet.
Mijn ouders weten ook niet dat ik wiet rook, ik heb het ze tenminste niet gezegd en ze hebben er zelf ook nog nooit over begonnen. Maar ik doe ook niet bepaald veel moeite om het te verbergen, dus veel kans dat het hen gewoon niet echt uitmaakt.
Tijden zijn in GMT + 1 uur Ga naar Pagina Vorige1, 2
Pagina 2 van 2