Geplaatst: Vr Jul 08, 2011 10:12 pm Onderwerp: Nieuw beleid - wettekst in Nederland
Zoals de meesten al wel weten zijn de Nederlandse politici al een hele tijd de wiet kwekers en wiet gebruikers aan het pesten. Wiet met hoge thc wordt hardrugs. Er zullen meer en meer shops sluiten. Er komt meer jacht op kwekers - de prijzen zullen daardoor flink stijgen in de nog bestaande shops als je er al binnen geraakt als Buitenlander wel te verstaan.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
AANWIJZING (verandering) OPIUMWET PER 1 JULI 2011
INZAKE CANNABIS EN ANDERE DRUGS IN NEDERLAND
Inzake cannabis komt het in het kort hier op neer:
Dit betekent feitelijk dat het gedoogbeleid van 5 planten alleen nog geldt als je niet meer dan 5 planten buiten in het zonnetje hebt staan. 5 planten binnen onder lamplicht wordt nu ook als professionele teelt gezien. Lees en huiver...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
DUS
De Nederlandertjes mogen alleen nog buiten kweken en niet meer dan vijf plantjes. Wij Belgjes mogen nog binnen kweken maar ook wel maar vijf plantjes. Benieuwd of hun nieuwe wetteksten ook naar ons zullen overwaaien GELUKKIG hebben we GEEN regering hier in ons Belgenland kunnen ze er al vast geen werk van maken hi hi
Hoe kom je erbij dat belgen 5 planten mogen binnen kweken.
Er is een gedoogbeleid voor een plant voor eigen gebruik.
Maar zijt er maar zeker van dat als de pliesie ze ziet staan ze toch meegenomen word. _________________ She gives me the Blues...
Geregistreerd op: Jun 28, 2011 Berichten: 21 Woonplaats: Groningen NL
Geplaatst: Za Jul 09, 2011 9:06 am Onderwerp:
De nederlandse regering loopt altijd achter de feiten aan..De wietkweek in Nederland is uit de hand gelopen , de grote kwekers worden harder aangepakt, de kleine hebben nu minder last. De nieuwe opiumwet(drugswet) is nog niet goedgekeurd.Men wil een % boven de 15% verbieden.
In NL mag dus / gedoogd 5 plnten, ookal zijn ze 5 meter hoog, het draait allemaal om overlast, hebben de buren er last van en bellen ze de politie, dan moet je ,als de politie aan de deur staat, de planten meteen afgeven en krijg je geen straf.stroom jatten, brandgevaar, agressie, wapens enz levert een hogere straf op maar als je 5 planten hebt in NL dan doet men niks..ik heb ze al 20 jaar in mijn tuin nooit een probleem..
En wat men niet weet kan men ook niet oppakken, geheim kweken werkt nog altijd het beste.
De wiet markt is veranderd de laatste jaren, vroeger had je een paar grote jongens die heel nederland leverden, nu heb je 10-duizenden kleine kwekers die allemaal 1-10 klantjes hebben, de top is aan het wegvallen, er zijn straks alleen kleine organisaties over, die 50% goedkoper zijn dan de shops, dus ik denk dat de shops verdwijnen, geeft niet, dat was vroeger ook zo en er was altijd wat te blowen!
Hoeft helemaal niet crimineel te zijn, vaak koop je van een vriend.Maar de hele grote kwekers die zullen wel blijven maar worden dus hard aangepakt en de oogst gaat meestal naar het buitenland omdat de lekkerste wiet toch van de kleine kweker komt..dat roken we zelf en met onze vrienden.
de tijden zijn aan he veranderen, dat is zeker.Er zijn in nederland 1000x meer kwekers dan gevangeniscellen, in Engeland zijn dit jaar al 100000 kwekers opgepakt er komt ook daar een versoepeling in de wet.Het moet wel anders zit straks iedereen in de cel. _________________ Some say friends do not exist, we can't make words for things that do not exist!
Hoe kom je erbij dat belgen 5 planten mogen binnen kweken.
Er is een gedoogbeleid voor een plant voor eigen gebruik.
Maar zijt er maar zeker van dat als de pliesie ze ziet staan ze toch meegenomen word.
Dat is foutje van mij tijdens schrijven.
Ik zat in mijn hoofd met vijf plantjes in Nederland
En in plaats dat ik dan schreef 1 in Belgenland schreef ik vijf