Growshop - Online Alien

Startpagina Onderwerpen Discussieforums Je Account Stuur Nieuws Shop
 Registreer, het is gratis!
Zoeken:

.:Hoofdmenu:.
· Startpagina
· Archief
· AvantGo
· Besprekingen
· Beveel ons aan
· Canna-Chat
· Documenten
· Downloads
· FAQ
· Feedback
· Je Account
· Ledenlijst
· Links
· Meldpunt
· Peilingen
· Prive Berichten
· Statistieken
· Stuur Nieuws
· Top-10
· Voorwaarden
· Zoekertjes

.:Wie is er online?:.
 Welkom, Anonymous
Loginnaam
Wachtwoord

· Registreer
 · Lost Password

Lidmaatschap:
 Laatste: PR  groeigro...
 Today: 0
 Yesterday: 1
 Waiting: 0
 Algemeen: 1405

Bezoekers Online:
 Bezoekers: 70
 Leden: 0
 Excluded: (0)
 Totaal: 70 (0)

We ontvingen
20269671
paginabezoeken sinds
Februari 2002

Hits Today: 7206
Hits Yesterday: 15517

Server Date/Time:
20 May 2013 11:47:08 CDT (GMT -5)

Cannabis-belgie.com: Forums

Cannabis-belgie.com :: Bekijk onderwerp - GEDAAN MET WINKELEN IN NEDERLAND shops verboden v belgen ea
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

GEDAAN MET WINKELEN IN NEDERLAND shops verboden v belgen ea
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Cannabis-belgie.com Forum Index -> Wat zegt de wet?
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ganja
Stoner
Stoner

BerichtGeplaatst: Vr Okt 01, 2010 11:42 am    Onderwerp: GEDAAN MET WINKELEN IN NEDERLAND shops verboden v belgen ea Reageer met quote

UIT DE KRANT VAN VANDAAG.(1 okt 2010)

Nederlands Regeerakkoord: geen toeristen meer in coffeeshops.
Belgen en andere buitelanders niet meer toegelaten.

Nederlandse coffeeshops worden verboden terrein voor buitenlandse toeristen. In het regeerakkoord van VVD en CDA (met steun van PVV) staat dat coffeeshops besloten clubs worden waar klanten alleen nog naar binnen mogen met een clubpas. Deze pasjes kunnen alleen worden verkregen door inwoners van Nederland van 18 jaar en ouder.

Vanuit de branche van coffeeshophouders is meteen veel kritiek gekomen op het plan. Wanneer buitenlandse toeristen geen wiet of hasj meer in de coffeeshops kunnen kopen, zullen ze dat op straat gaan proberen en neemt de overlast alleen maar toe, luidt de kritiek.

Michael Veling van de Bond van Cannabisdetailisten: 'De overheid wil in verboden clubs illegale activiteiten toestaan en de controle ligt ook bij de overheid. Leuk idee maar de uitvoering is staatsrechtelijk onmogelijk'. Veling wijst erop dat de Raad van State zich momenteel al buigt over de vraag of een pasjessysteem juridisch wel kan. Ook het Europese Hof van Justitie onderzoekt of het weren van buitenlandse klanten niet discriminerend is.

In de grensstreek van Nederland, met name in Limburg, wordt al langer gesproken over een pasjessysteem om de overlast van buitenlandse drugstoeristen tegen te gaan. Voorzitter Marc Josemans van de Vereniging van Officiële Coffeeshophouders Maastricht zegt dat de plannen van de aankomende regering illegaliteit en criminaliteit juist in de hand werken: 'De overlast komt niet van de coffeeshops, maar van het illegale circuit.'

Josemans vindt het onbegrijpelijk dat Nederland nu een streng beleid wil gaan voeren, terwijl in andere landen juist een liberalisering van het softdrugsbeleid plaatsvindt.

rnw.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
zaadje
Stoner
Stoner

BerichtGeplaatst: Vr Okt 01, 2010 8:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

boehoe , ik ga toch al jaren neit meer naar shops, ze mogen hun afgezeefde rommel houden en hun rommelhash die verzwaard is met godweetwat
Naar boven
Neo_Sletse
Stoner
Stoner

BerichtGeplaatst: Vr Okt 01, 2010 8:36 pm    Onderwerp: Re: GEDAAN MET WINKELEN IN NEDERLAND shops verboden v belgen Reageer met quote

Ganja schreef:
Josemans vindt het onbegrijpelijk dat Nederland nu een streng beleid wil gaan voeren, terwijl in andere landen juist een liberalisering van het softdrugsbeleid plaatsvindt.

rnw.nl

ROFL, als alle landen het toelaten, dan is nederland niet speciaal meer he
Naar boven
Ganja
Stoner
Stoner

BerichtGeplaatst: Vr Okt 01, 2010 8:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

zaadje schreef:
boehoe , ik ga toch al jaren neit meer naar shops, ze mogen hun afgezeefde rommel houden en hun rommelhash die verzwaard is met godweetwat

Dan ging jij blijkbaar naar de verkeerde sjops hoor
Ik ben daar meer dan 15 jaar geweest en NOOIT of te NOOIT rommel gehad
altijd zeeer goede kwaliteit zonder gerommel
en dat in tegenstelling tot wat je hier in eigen land koopt
en ja ja ik weet ik moet kweken maar dat kan ik NIET de eerste maanden.

@NEO-ke
Speciaal kunde nie smoren he icon_biggrin.gif
ik wil nie da het speciaal is ik wil da ik het kan kopen wanneer IK wil en overal waar ik wil
op elke hoek van de straat ne sjop da zou veel beter zijn
en als da hier ooit zou mogen (keep on dreaming) dan open ik zelf wel ne sjop
of ga ik er in ene wonen icon_razz.gif
snorry ben beetje gek aan het worden zo al bijna tien dagen clean
Naar boven
zaadje
Stoner
Stoner

BerichtGeplaatst: Za Okt 02, 2010 10:03 am    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Dan ging jij blijkbaar naar de verkeerde sjops hoor

ongv 7/10 shops verkoopt rommel , maar de meeste mensen hebben niet door wat ze kopen

je hebt hash die heeel goed ruikt en uitziet en flexibel is , maar als je je vuur eraan houd bubbelt het niet , soms bubbelt die wel en dan rook je die hash en smaak je die hash en dan weet je gewoon dat er vanalles inzit om het zo te laten uitzien , immers , als je zelf hash maakt en die is zooo flexibel , dan smelt die bijna als je je vuur eraan houd, , als die heel zuiver is dan wordt de hash zelfs een gele bubbelende vloeistof , die van de shop wordt gewoon as

want als je zelf hash maakt die zo uitziet , dan ga je om en smaakt die lekker

gooi eens een stuk hash van de shop in iso alcohol , al wat overblijft is rommel de thc lost op

ze gebruiken een of ander soort van dierlijke vetten

ze bezeiken de mensen zonder dat ze het doorhebben bezeikt te worden

veel wiet wordt ook gewoon ne keer snel gezeefd om de beste kristallen eraf te halen(om hash te maken) en dan doorverkocht

er wordt ook witte buitenwiet door binnenwiet vermengd etc.........

Nog een bezeikmethode is haze achter de naam van een soort zetten en er 12-15 euro de gram voor durven vragen terwijl het HELEMAAL geen haze is(en dus ook niet een grotere elektrafactuur tot gevolg heeft dus bijgevolg is de verhoogde prijs puur bedrog)
Naar boven
hihihaha2
Stoner
Stoner

BerichtGeplaatst: Za Okt 02, 2010 10:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Idd zaadje over het algemeen is de kwaliteit in vraag te stellen tov de prijs dat ervoor gevraagd wordt. Mr ik weet intussen ook dat de doordeweekse blower geen doordeweekse grower is. Het verschil zit hem in "ik wil smoren" en "wil wil genieten van smaak, geur, effect en het resultaat van eigen werk, interesse in de wondere wereldje van een simpele plant".

Wie gewoon wijn wil drinken is content met wijn uit een doosje, wie echt wil genieten van wijn gaat op zoek naar wijn van een bepaalde streek, karakter, smaak, en ja de cultuur die er rond zit. Het spijtige is dat de meeste CS en en GS gericht zijn op de grootste groep. De speciaal zaken zijn er gewoon niet meer. Zeker net over de grens.

ik denk dag Ganja gewoon wil smoren en een buzz krijgen. Jij gaat op zoek naar lekker, eerlijk, smaak en kleurtoetsen, effect nuances,... En wil geen samengeperste koeiestront met een hash geur.

Edit: Van Gs Alien ben echter wel tevreden, spijtig dat het ook geen CS is. (ideetje? alien?)

icon_rolleyes.gif
Naar boven
Ganja
Stoner
Stoner

BerichtGeplaatst: Za Okt 02, 2010 11:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Euh sorry jongens gelieve niet te oordelen zonder dat je iets van iemand weet.
Ten eerste blow ik al 20 jaar; Ten tweede kocht ik niet altjd in koffieshops maar bij iemand die thuis kweekte in hollandia en dan kon ik zelf zien wat er mee gebeurde.

En ja in veel koffieschops is het soms minder goede kwaliteit dat is zo maar heb er weinig slechte ervaringen mee ook kwa prijs kwaliteit Maar heb dat in al die jaren zelden mee gemaakt dat ik rommel kocht in sjop en ken er echt wel iets van hoor laat mij niet zo maar afzeiken door koffieschop,,, eerst iemand leren kennen voor je oordeeld dus...

En hasj kocht ik nooit in sjops te duur.

En nu ga ik nie meer naar hollandia wegens teveel smurfen en ben al is tegen gehouden en auto waar ik mee rijdt is niet van mij dus kan da nie meer riskeren
ik zou ook liever zelf kweken maar dat kan ik nu echt de komende maanden niet doen dat is gewoon dikke pech voor mij. maar zonder zit ik zelden.

EN OJA.......
Heb paar keer gekocht van zelf kwekers in belgie en wat was het resultaat? niets nul komma nul, niet stoned, niet high, en joiint die altijd uitwaait tja het zullen prutsers zijn geweest maar dat weet je niet als je de mensen nauwelijks kent heee en mensen kennen die goed kweken groeien niet aan de bomen (helaas) ken momenteel niemand die goed kan kweken hier in eigen land ze noemen het dan zelfs bio wiet maar heb dan zo iets van bio wiet mijn gat je wordt er niets van niet high niet stoned gewoon niets
doei
no hard feelings keep on smiling

Laatst aangepast door Ganja op Zo Okt 03, 2010 11:48 am, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
hihihaha2
Stoner
Stoner

BerichtGeplaatst: Za Okt 02, 2010 12:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Kortom je bent op zoek naar Weed. De vraag is of je dat hier gaat vinden.
Ik denk het niet.
En zeker no hard feelings icon_wink.gif
Naar boven
Ganja
Stoner
Stoner

BerichtGeplaatst: Za Okt 02, 2010 12:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

icon_cool.gif
icon_wink.gif

Laatst aangepast door Ganja op Za Okt 02, 2010 5:54 pm, in toaal 2 keer bewerkt
Naar boven
hihihaha2
Stoner
Stoner

BerichtGeplaatst: Za Okt 02, 2010 1:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Yeh right. Virtuele weed zeker.
En mocht het toch zo zijn dan lap je de siteafspraken aan je laars.
zo breng je alleen maar jezelf en de site in gevaar. ik veronderstel dat dat niet je bedoeling is.
My 2 cents.
Naar boven
Ganja
Stoner
Stoner

BerichtGeplaatst: Za Okt 02, 2010 1:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

euh zeg ik kan daar niet aan doen dat ze mij een prive bericht sturen heee
en daarbij deze persoon komt hier niet op het forum
alleen via prive berichten blijkbaar
en daarbij dat is niet de eerste keer dat ik dit mee maak op dit forum
is niet mijn fout dat mensen bij aanklikken hee
en ok heb niets gekocht goed?
weet zelf ook wel dat dit niet mag hier hoor icon_cool.gif

doei
Naar boven
amorphia
Nieuw lid
Nieuw lid

BerichtGeplaatst: Do Okt 14, 2010 4:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Best jammer voor de "only @ weekend" blowers, zoals ik icon_smile.gif.
Meestal reden kenissen naar NL, achja later zelf kweken icon_biggrin.gif
Naar boven
zaadje
Stoner
Stoner

BerichtGeplaatst: Do Okt 14, 2010 6:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

blijkbaar wordt binnenkweek zelfs met een lampje als dealen beschouwd , wat een dikke zever is me dat nu weer , een buitenplant is gedecriminaliseerd en van twee zeggen ze ook niks

wat een onlogische crap
Naar boven
Henchman05
Nieuw lid
Nieuw lid

BerichtGeplaatst: Vr Okt 15, 2010 2:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

Weet iemand vanaf wanneer deze nieuwe wet wordt uitgevoerd?
Naar boven
Ganja
Stoner
Stoner

BerichtGeplaatst: Vr Okt 15, 2010 12:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Henchman05 schreef:
Weet iemand vanaf wanneer deze nieuwe wet wordt uitgevoerd?

Ivm koffiesjops deze wet is al meer dan jaar van kracht.
Ivm speekseltest die is nog maar pas van kracht

Wat ik wel weet is dat wanneer je verder weg gaat in Nederland je er nog wel aan kan komen, het zijn vooral de sjops aan de grensstreken die toe zijn, als je wat verder weg gaat, bv breda, amsterdam dan kan je er nog altijd aan komen, maar wel op risico dat je de smurfen tegen komt en je een speekseltest moet doen. Het aantal gram dat je mag kopen ligt bij sommige op 3 gram per persoon bij andere op 5 gram naar gelang naar waar je gaat dus, sommige sjops hebben zelfs geen limiet meer omdat ze nu veel minder omzet hebben door het strengere beleid.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Cannabis-belgie.com Forum Index -> Wat zegt de wet? Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: