Oho,dit mag je natuurlijk de natuurliefhebber niet onthouden!
Op bgf heb ik mooie Nederwiet-reportages gezien,héél verrijkend aan info aan beide zijden,thx!
Thx voor de welgemeende reakties...!
Het zijn de typische oranje meeldraden komende van de White Widow,de buds zijn
dan ook zó hard als bij de originele WW.
Er is nog 1 voordeel wat ik erg op prijs kan stellen,je moet nl bijna niet knippen,
alleen een paar grotere blaadjes wegplukken en de oogst is al binnen ...
Yep Dread,maar ik rook nu bijna een jaar puur,wat inhoud dat ik niet meer stoned word,
alleen nog maar high...ook is het aroma puur gans anders dan dat je'r tabak bij mengt.
Het is zoals THC al schreef,een vleugje van citrus met een overtoon aan hazie geurtjes.
Tis een straf wietje,wat je toelaat om er minder van in je joint te rollen en het blowen
een stuk goedkoper maakt.Het stuifmeel heb ik gebruikt in 90% van de kruisingen,
want het laat de vrouwelijke zaaddragende plant haar dominantie behouden.
Laatst aangepast door Piefke op Za Jan 12, 2008 1:01 am, in toaal 2 keer bewerkt
Geplaatst: Za Jan 12, 2008 12:51 am Onderwerp: Re: .
dread schreef:
rolt ge kleine tafkes dan,puur?
ik probeer ook zoveel mogelijk puur te roken nu uit de sebsi
maar zo'ne goeie joint smaakt toch ook wel es
grtz
dread
Nope,het zijn 1gr-jointen,meestal maar 1 per dag zo rond 20uur.
Tabacco is over now,de nicotine-verslaving is wel steeds latent aanwezig....
Een jaar geleden gaf ik nog een fluitconcert vóór ik in slaap viel,nu zijn de luchtpijpjes zó zuiver
als nieuw,mijn huisarts gelooft haar eigen oren niet,hehe....pas op,ben door het eten
ook vele kilo's verdikt!
Piefke
van die piefke's power wil ik ook wel een pafke doen
Puur roken , moet ge dan constant de joint aan steken ?
weet je wat , ik probeer het eens uit
grtz
Tijden zijn in GMT + 1 uur Ga naar Pagina 1, 2Volgende
Pagina 1 van 2