plagron met guano grond ( vleermuizenshit en wormenmest)
de voeding hoef ik dus voorlopig niet mee in te zitten
want volgens plagron zit alles in de grond tot week 6 bloei
kga wel green sensation top activator gebruiken
ph en ec waarden , weet ik niet want tot mijn grote spijt nog geen deftige meter in mijn bezit
de takken hangen door het gewicht van de buds bijna allemaal
fel naar beneden en dus verder van de lamp,
heb ik opgelost door de meeste bladeren met steel nu al te verwijderen (wat stress in dit stadium doet ze goed )
dan heb ik met zo'n spanbandje alle takken samengetrokken zodat ze allen rechtop staan maw dichter tegen de lamp
tot de volgende
dit waren de trainwrecks op 3 weken bloei
Smokerecensie komt er zeker
Laatst aangepast door kallevanwalle op Za Mrt 15, 2008 6:56 am, in totaal 1 keer bewerkt
Wat ik nog erover kwijt wil
Ik heb gelezen dat er mensen zijn die trainwreck buiten willen zetten deze zomer
maar ik raad dit af voor 2 redenen
a)De takken hangen makkelijk door en kraken na verloop van tijd , ze hebben dus ondersteunig nodig
b)Volgens Rdg is het een soort die redlijk gevoelig is aan rot en als ge dan weet dat ze 11 weken nodig hebben dan weet je gewoon dat de kans groot is dat ge veel rot gaat hebben
" die slappe " heeft inderdaad een andere budvorming
dat is de slappe nu
de toppen geuren sterk , dinsdag gaat ook deze in het droognet belanden
de andere trainwreck is al een dag of 4 af , voor dat ze de 11 weken zichtbare bloei was
later een smoke rapport
en ja idd , ge hebt die foto's nog gezien maar ze werden verwijderd
Ik dacht dat dit topic over trainwreck was en een foto zegt soms meer dan duizend woorden ,
ik zou die toppen zeker niet onder de fluffytoppen rekenen
Naar het schijnt is nen korten dikken beter dan een lange slappe ,
maar t zit hem allemaal in de handeling
Geplaatst: Zo Mrt 16, 2008 8:36 pm Onderwerp: smoke rapport " El queso"
ik heb me net even in afzondering gezet met een normaal gevulde joint http://video.google.com/videoplay?docid=2913004384470667070&q=eek+a+mouse&total=476&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=1
2/5 tabak , 3/5 goed gedroogde "el queso""
om een smoke rapportje te maken voor cannabis .Belgie ( alle excuses zijn goed om een te krullen )
Al bij de eerst haal is het duidelijk dat dit niet een het zoveelste uniform weedsoortje
is
Als ik de rook voor het inhaleren even in mijn monndholte laat rondwaren is er een
gerijpte 'iets hazeachtigs, maar juist niet te proeven
ik ben niet zo goed in het omschrijven maar tis een smaak die ge diep in uw longen gewaar wordt zonder echt te prikkelen maar toch sterk genoeg om een occasionele hoestbui te veroorzaken,( dat schijnt dan vweer goed te zijn omdat de longblaasjes dan meer opnemen )
De buds zijn heel hard en wrattig van uitzicht
het effect is stoned maar toch voldoende high om nog iets te doen als het echt hoeft !
later deze week ook een van de trainwreck ,
ik kan jullie wel al verklappen dat ik een na een voorbarig testje
deze middag wel een wreck wasen na een halve joint maar twas dan ook zondag dus een aperitief zal ook wel bijgedragen hebben
zo zag mijn trainwreck eruit na 11 weken zichtbare bloei
zoals eerder bechreven was de hoofdtop eeen week eerder geoogst
check hoe de taken doorhangen van gewicht , zelfs de onderste takjes zijn de moeite
ik ga de honneurs waarnemen voor Kalle haar smokerapport.
Terug het zelfde recept 2/5 tabak, 3/5 goed droge trainwreck
Hoewel de geur tijdens de bloei eerder naar het zoete neigdde is de overwegend
smaak tijdens het roken die van een kruid ! Als ge altijd verkiest om zoete soortjes te roken
dan moet je niet opteren voor de Trainwreck.OOk hier is de er een licht hazeachtige smaak te proeven en een lichte pepersmaak( af en toe moet ik er zelfs van niezen )
Genoeg nu over de smaak
effect : Eerst heb je niet echt door wat je overkomt , Ge zijt nog niet héél bekomen van de redelijk pittige smaak als je gewaar wordt dat je hersens een klopke gekregen hebben maar een klopke waardoor ge niet zakt , integendeel, actief maar niet gejaagd!
Er zijn wel nuances van top top top , ik prefereer de kleinere buds
Mooie opbrengs per plant , ik schat dat ik 85 droog had van 2 planten
Tijden zijn in GMT + 1 uur Ga naar Pagina Vorige1, 2, 3
Pagina 3 van 3